Nieuwsflits oktober 2019

Deelnemersavond 26 september 2019

Vorige week donderdag was de deelnemersavond. Wat fijn dat de opkomst hoog was en jullie een enorme enthousiaste vibe meenamen. Voor ons als kernteam heel gaaf om iedereen die de route van dit jaar een gezicht geven, bij elkaar te zien. Dank je wel voor jullie komst en jullie positieve bijdrage.
Voor als je niet aanwezig was of om nog even stil te staan bij de deelnemersavond volgt hier de samenvatting in tekst (beeld zie bijlage).

De avond werd geopend door onze voorzitter Paulien. Ze nam ons mee in de totstandkoming van de Gezonde Route en stelde het kernteam voor.

Waarom Gezonde Route Rosmalen?


Team financiën( Elke en Lisette) gaf ons een inkijkje in waar jullie geldbijdrage aan besteed wordt.
Dit is onder andere het promotiemateriaal (ontwerp en levering), kosten website en onderhoud.Ook vertelden zij over de subsidieaanvraag die bij de BAG gedaan is voor het wijk-buurt- en dorpsbudget*Wij heffen geen BTW, omdat we een stichting zijn. Het is wel mogelijk om de kosten van deelname op te voeren voor de belasting.
SNS Rosmalen ( Mariëtte Mulder en Pim van Zutven)  lichtten toe waarom zij het initiatief ondersteunen.
SNS bank staat voor lokale betrokkenheid en zij dragen ondernemers in Rosmalen dan ook een warm hart toe.Zij sponsorden onze polo’s en we stonden samen in de kraam bij het KOM-festival.Pim gaf aan dat hij volgend jaar weer onze samenwerkingspartner wil zijn.
Zoals later Joost(JBZ) aangaf; “ financiële gezondheid is heel belangrijk, kan allerlei gevolgen ( fysiek/mentaal) veroorzaken als dit niet in orde is“
Sandra vroeg aan alle deelnemers hun sleutelbos te pakken en vertel daarna aan de deelnemer naast je; wat is jouw sleutel tot succes?
Tijdens het netwerken kreeg iedereen een kop thee of koffie aangeboden.
Joost van de Mortel( JBZ) kwam ons uitleggen op welke manier het JBZ met positieve gezondheid bezig is en hoe dat verband houdt met de GRR.
Onderwerpen : Ambitie JBZ, positieve gezondheid en Health Box.Waar de Health Box komt te staan op 3 november laten wij z.s.m. weten.
Wij als deelnemers kunnen heel blij zijn met het JBZ als samenwerkingspartner.
Joost vertelde, dat wij als Zzp-ers op de nulde-lijn staan. Hij en zijn team hebben er bewust voor gekozen om ons initiatief toch als zorgpartner te zien. Tenslotte is het voor het ziekenhuis(zorgverzekeraars) beter als er preventief aan de gezondheid van de bewoners wordt gewerkt.
De link naar het filmpje waar hij over sprak vind je hier en in de presentatie die bijgevoegd is.
Team communicatie ( Berry, Marianne en Sandra)
Krantenartikelen : De Molen publiceert elke maand een artikel tussen mei en oktober.Er worden persberichten gestuurd naar alle lokale kranten.
Social Media: Like en volg de FB en Instagrampagina van de GRR. Belangrijk is om berichten te delen!Daar hebben we jullie heel hard bij nodig. Wij hebben de visual van de open dag als bijlage toegevoegd.Tip: Gebruik deze bij het versturen van jouw E-mails en plaats de afbeelding op Social Media.
KOMfestival: ROS- radio-interview (staat op de website, veel luisterplezier)
ROS-kabelkrant: Advertentie maand oktoberPromotiemateriaal: Uitleg en uitdelen
Preventie: Zorg zelf voor een drukbezochte Open Dag!
 Ter afsluiting kreeg iedereen een gezonde (alcohol vrije) cocktail.
 Succes met het uitdelen en promoten van de Open dag.
Samen staan wij sterk en zetten wij onszelf op de kaart in Rosmalen.

Met gezonde groet,
Namens teamGezonde Route Rosmalen

Reacties zijn gesloten.